PRAKTISCHE INFORMATIE

Prijzen zijn afhankelijk van de aard en omvang van de opdracht. Voor de meeste opdrachten hanteer ik een uurtarief. Bij voorkeur werk ik op basis van een vooraf goedgekeurde offerte. De ervaring van de afgelopen jaren heeft geleerd dat het werkelijk gemaakte aantal uren niet of nauwelijks van die inschatting afwijkt.

Om een beeld te geven omtrent de eventuele kosten hanteer ik momenteel onderstaande tarieven:

  • Secretariële dienstverlening (algemeen) vanaf € 45,- p/u*
  • Organisatie (algemeen) vanaf € 48,- p/u*
  • Overig tarief in overleg*

* voor alle tarieven geldt dat deze afhankelijk zijn van de werkzaamheden en de opdrachttermijn en zijn exclusief BTW en exclusief mobiliteitskosten à € 0,29 per km.

N.B.: vraag ook naar de algemene voorwaarden van STER’n Office Support

Tarieven

Door de website te blijven gebruiken, ga je akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

Deze site is standaard ingesteld op 'cookies toestaan", om je de beste mogelijke blader ervaring te geven. Als je deze site blijft gebruiken zonder je cookie instellingen te wijzigen, of als je klikt op "Accepteren" hieronder, dan geef je toestemming voor het gebruik van Cookies.

Sluiten